• Inici
  • Contacte

Google Online Marketing Challenge 2009

Introduïda: 26-05-2009
Un equip d'alumnes de la FIB dirigit per el professor Antonio Cañabate Carmona participa al Google Online Marketing Challenge 2009
Un equip d’alumnes de la FIB i membres de la JEDI format per Rafa Dorado (líder), Itsaso Alonso, Hussein Elbaroudy, Daniel Mulero, Alex Soler i Natxo Treig, dirigits per el professor Antonio Cañabate, competeixen al concurs universitari Google Online Marketing Challenge. Al 2008 la competició va reunir més de 1600 equips de 47 països.

Els estudiants gestionen un compte d’Adwords amb $200 de crèdit proporcionat per Google i col·laboren amb una petita i mitjana empresa dissenyant l’estratègia, implementant-la i fent-ne el seguiment d’una campanya real de marketing online. L’equip ha elegit la empresa de programari lliure eyeOS fundada per exalumnes de la FIB que ha creat un sistema operatiu per cloud computing.

Enllaços: El blog de l’equip; El concurs: L’empresa
Vídeo explicatiu fet per els primers classificats a Espanya el 2008:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil