• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència/Debat: Ha arribat l'hora de l'esgotament dels recursos energètics i la fi del creixement econòmic?

Introduïda: 29-11-2012
A càrrec d'Antonio Turiel , investigador del l'Institut de ciències del Mar del CSIC. Sala d'Actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (Campus Nord, edifici B-6), el dia 15 de gener de 2013, de 17 a 19h
Antonio Turiel, físic, matemàtic i investigador de l'Institut de Ciències del Mar del CSIC, reflexiona sobre que ja no podem continuar creixent com fins ara perquè no tindrem recursos. La crisi no acabarà si no canviem el nostre model financer i productiu. Hem arribat a la fi del creixement, tal i com l’entenem.

Antonio Turiel (investigador del CSIC i il•lustre convidat al programa Singulars de TV3).

Aquesta conferència/debat es fa en cooperació amb l'assignatura de màster SECS (Sostenibilitat, economia i compromís social), coordinada pel professor Jose Cabré.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil