• Inici
  • Contacte

Dobles Titulacions 2014/2015

Introduïda: 21-02-2014
Convocatòria de sol·licitud de places per als estudiants del GEI i del MEI per al curs 2014/2015.
Per demanar una plaça de doble titulació heu d’enviar un correu electrònic a rel.intfib.upc.edu abans del 4 de març del 2014. Posar al subject “Dobles titulacions 14/15”. Al missatge cal incloure la següent informació:
- Identificació de l’estudiant
- Doble titulació que vol cursar
- Nivell d’idiomes i acreditacions disponibles
- Carta de motivació en l’idioma dels estudis a cursar

ATENCIÓ: Comproveu que al setembre de 2014 estareu en condicions de satisfer els requisits demanats per cursar la doble titulació escollida.

Per al curs 2014/2015 l’oferta de dobles titulacions és:

[GEI] Grau en Enginyeria Informàtica
1. École d’Ingénieurs ISIS (Informatique et Systèmes d’Information pour la Santé), Centre universitaire Jean-François Champollion, Castres, França

Característiques:
- 4 semestres a ISIS (2 cursos acadèmics, 120 ECTS) amb possibilitat de que el darrer semestre, dedicat a fer el TFM, es faci a una empresa, a Barcelona, ...
- L’estada comença al setembre
- Estudis en francès
- En acabar els estudis s’obté el títol de Graduat en Enginyeria Informàtica de la FIB (bachelor) i el d’Ingénieur ISIS (màster)

Condicions (en el moment de marxar):
- Tenir aprovada tota l’especialitat, incloses les complementàries d’especialitat
- Nivell B2 de francès acreditat

[MEI] Màster en Enginyeria Informàtica