• Inici
  • Contacte

Places de mobilitat internacional curs 2009/2010

Introduïda: 24-02-2009
Els interessats en realitzar una estada en alguna universitat estrangera durant el proper curs 2009/2010 poden demanar plaça del 19 de febrer a l'1 de març. Aquest termini s'aplica també per a les peticions per anar a la Xina.
Cal fer la petició ara, tant si l'estada es vol fer al primer quadrimestre, al segon o per tot el curs.

Cal donar-se d'alta a la intranet de l'ARI www.upc.edu/sri, revisar les destinacions possibles i introduir un màxim de 10 peticions ordenades segons preferència. No es obligatori posar-ne 10 !!! Cal estar disposat a anar a qualsevol de les destinacions que es posin a la llista.

L'assignació de places es farà en les dues setmanes posteriors al 2 de març i es notificarà per email.

Casos especials:

* La petició de places als USA i Canada ja es va tancar al gener.

* Els interessats en anar a fer el PFC a universitats xineses (Tsinghua, Zhejiang, Tongji i Lanzhou) han de fer la petició presentant la següent documentació, tota en ANGLÈS, a la secretaria de la FIB (àrea d'internacionals):

- CV amb foto
- expedient acadèmic
- certificat del coneixement d'anglès (si es té)
- possible proposta de tema de projecte
- carta de motivació
- universitat xinesa triada (si en poseu més d'una, presenteu una llista prioritzada)

Per a més informació sobre les universitats xineses, contacteu amb la sra. Kok Wong (kok.wong@upc.edu)

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil