• Inici
  • Informació
  • Contacte

Lliurament de Premis de la 1ª Edició del Concurs Internacional de Videojuegos Three Headed Monkey Awards (3HMA)

Introduïda: 10-05-2012

Conferències. "Social Point: La explosión de los Juegos Sociales" & "El retorno de Cálico Electrónico" a càrrec d'Horacio Martos i Andrès Bou Enginyers titulats per la FIB fundadors de l'empresa Social Point i de NIKO creador de Càlico Electrónico i fundador de l'estudi Nikotxan.

Dilluns, 14 de maig a les 19:00h. Caixaforum. Cal confirmar assistència.

Els estudiants de la FIB Roger Valldeperas Juan, Pol Galeote Cabeza, Víctor Guerrero Corbi, Oriol Valldeperas Juan i Albert Vaca Cintora van quedar finalistes amb el projecte Moebii

Com a membres del jurat, també participaran a l’acte representatns de les principals empreses del sector de videojocs : Ubisoft, RedStorm, Crytek, Digital Chocolate, Digital Lengends, Meristation y Videoshock

Places limitades. Confirmar l’assistència omplint aquest formulari.

Més informació a:

Caixaforum Barcelona