• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vine a buscar una aventura professional a la UPC Startup Fair!

Introduïda: 13-05-2016
Si ets estudiant d'informàtica i estàs interessat en el món creatiu de les startups tecnològiques, tens una cita, dijous 19 de maig a la Sala Ágora (plaça telecos).
El dijous 19 de maig, a la Sala Ágora (plaça telecos), hi haurà un esdeveniment (https://www.eventbrite.co.uk/e/entradas-startup-fair-upc-and-virtual-reality-event-25287866690) molt especial per a tots el estudiants d'informàtica que estiguin interessats en el món creatiu de les startups tecnològiques.

Durant tot el dia vindran startups molt atractives com Glovo, 21Buttons, Datomize, etc a reclutar els programadors amb més passió de la UPC. Porta el teu CV i escolta els speechs de les startups per escollir la que més t'agradi. Hi haurà menjar i cervesa gratis per passar una bona estona, parlar dels projectes i buscar una feina en aquest món aventurer ple d'experiències professionals.

A la tarda hi podràs provar els productes d'empreses de Realitat Virtual. També sortejarem Google Cardboards pels que portin el seu CV!

Ens veiem a la UPC Startup Fair!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil