• Inici
  • Contacte

Els Sixers de la NBA aposten pel fiber Sergi Oliva

Introduïda: 20-10-2016
El Fiber Sergi Oliva ha estat nomenat director d'analítica i innovació de l'equip dels Sixers de la NBA.
En Sergi Oliva comença la seva tercera temporada amb els Sixers, després d'haver complert els dos últims com Analista d'Operacions. Abans d'unir-se als sixers va ser investigador a la UPC, on va rebre el seu doctorat en "Computational Complexity".

En Sergi Oliva és Enginyer Informàtic i Màster en Computació per la Facultat d'Informàtica de Barcelona. També segueix col·laborant amb els programes de desenvolupament d'entrenaments dins de la Federació Catalana de Bàsquet.

Enllaços:
Notícia diari Ara