• Inici
  • Contacte

Distinció Jaume Vicens Vives 2015 a la qualitat docent

Introduïda: 24-07-2015
El professor de la FIB Salvador Roura, del departament de Cičncies de la Computació, guardonat amb la distinció Jaume Vicens Vives 2015 a la qualitat docent, atorgada per la Generalitat de Catalunya.
Salvador Roura és un dels tres professors guardonats per la Generalitat de Catalunya amb una de les distincions Jaume Vicens Vives 2015 a la qualitat docent. Dotats amb 20.000 euros, els guardons es lliuraran durant la inauguració oficial del curs acadèmic 2015-2016 de les universitats catalanes, acte que tindrà lloc el proper 4 de setembre.

Salvador Roura és llicenciat en Informàtica per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC, doctor en Informàtica i professor del Departament de Ciències de la Computació des de 1997. També forma part del Grup de Recerca en Algorismia, Bioinformàtica, Complexitat i Mètodes Formals (ALBCOM). Organitza, juntament amb el professor Jordi Petit, el Concurs de Programació de la UPC, iniciativa que ha estat recentment distingida amb un premi Docència Universitària pel Consell Social, i ha entrenat els equips que s’han classificat per a la final del concurs de programació més prestigiós del món en quatre edicions consecutives. Amb aquesta distinció se li reconeix la seva tasca durant els darrers dotze anys en l’aprenentatge de la programació a través de concursos internacionals, organitzats per l’Association for Computing Machinery (ACM).

Font: Sala de premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS