• Inici
  • Contacte

Vols visitar Europa?

Introduïda: 01-03-2011
Els cursos BEST ofereixen l'oportunitat de viatjar, aprendre i passar-ho bé alhora. Podeu triar qualsevol de les destinacions per aquest estiu! Demana'ls fins el dia 20 de març.
BEST (Board of European Studenst of Technology) és una associació internacional de la UPC dedicada a promoure l'intercanvi entre els estudiants europeus.

Els cursos BEST són cursos de caràcter tecnològic impartits en un total de 68 universitats europees i d'unes dues setmanes de duració. Vint-i-dos estudiants d'arreu d'Europa conviuran millorant el seu anglès i la seva formació.

Els cursos BEST són pràcticament gratuïts, només haureu de pagar el viatge fins a la ciutat de destí. Allotjament, menjars i la resta de despeses estan cobertes per BEST.

Per a més informació i inscripcions: www.bestbarcelona.org

O envieu-nos un correu a: barcelona@BEST.eu.org

També farem reunions informatives:

• Campus Nord: Dimecres 16 de març a les 12h.  Edifici A3-102
  • Campus Sud: Dijous 17 de març a les 12h. Edifici  H0.2