• Inici
  • Contacte

12×12 Congress - Trobada de Cap d'Any de les TIC catalanes

Introduïda: 20-12-2016
Dijous 15 desembre es va celebrar el 12x12 Congress a l'Auditori Imagina amb la participació de Núria Castell, la Degana de la FIB.
El 12×12 Congress és la gran trobada de cap d’any de tot el sector TIC català en què Jordi Puigneró, secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital presenta el Pacte Nacional per a la Societat Digital.

Al congrés s’atorguen també els Premis Dona TIC amb l’objectiu de donar rellevància a aquelles dones que, al llarg de l’any, s’han distingit en la seva activitat professional en el sector TIC.

La Dra. Núria Castell Ariño, Degana de la FIB Facultat d’Informàtica de Barcelona i la Dra. Elisabet Golobardes Ribé, Professora de La Salle – Universitat Ramon Llull en l’àmbit de la Intel·ligència artificial obren la Jornada amb dos interessants keynotes i una taula rodona que moderarà Jordi Marín, director general de Microsoft Catalunya.

Els Consellers del 12×12 van presentar en vídeo, les seves opinions sobre els temes TIC més rellevants durant 2016 a Catalunya i al Món

El 12×12 Congress és l’esdeveniment que tanca l’any TIC a Catalunya.

Foto de participants

>> http://tertuliadigital.com/12x12/esdeveniment/12x12-congress-cap-dany/