• Inici
  • Contacte

Jornades SEMÁTICA 2014

Introduïda: 22-10-2014
Del 20 al 21 de novembre a la Universitat Politècnica de Catalunya es realitzaran les Jornades SEMÁTICA 2014.
Les Jornades SEMÁTICA 2014 "Jornades Científico-tècniques i Seminari Doctoral de la xarxa ÁTICA" enfocades a fomentar la trobada i la interacció de joves investigadors predoctorals que treballen en l'àrea de la Intel·ligència Computacional, així com a oferir oportunitats formatives en aspectes relatius a la realització d'una investigació i la transferència dels seus resultats a la societat, es celebraran a la Universitat Politècnica de Catalunya, a Barcelona, durant els dies 20 -21 de novembre de 2014.

El termini per a participar tant en el 2on Concurs T3M en IC com en el seminari doctoral s'ha extès fins al 31 d'octubre de 2014.

La inscripció és gratuïta, i inclou l'assistència al seminari, jornades cientificotècniques i 2on Concurs T3M en IC. El formulari d'inscripció a SEMÁTICA 2014 i lEs instruccions estan disponibles al web de SEMÁTICA 2014

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil