• Inici
  • Contacte

ERANET-PLUS i ERANET-MUNDUS: Demana una mobilitat a Rússia

Introduïda: 15-11-2013
Oberta la convocatòria de beques de mobilitat per a la realització d'estades a universitats russes. Aquestes beques estan destinades a estudiants de Grau, Màster, Doctorat, Post-Doctorat i PDI.
La UPC participa en els projectes de la UE ERANET-MUNDUS i ERANET PLUS que consisteixen en mobilitats de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI amb les universitats de la Federació Russa següents:
  • Russian State Hydrometeorological University (RSHU)
  • Lovachevsky University of Nizhni Novgorod (UNN) in Nizhni Novgorod
  • Pskov State Pedagogical University (PSPU) in Pskov
  • Saint Petersburg State University (SPbU) in Saint Petersburg
  • South Ural State University (USU) in Chelyabinsk
  • Siberian Federal University (SibFU) in Krasnoyarsk
  • Lomonosov Moscow State University (MSU)
  • Moscow Linguistic State University (MLSU) in Moscow
  • Demidov Yaroslavl State University (YSU) in Yaroslavl.
En el marc d'aquests projectes s'ha obert la convocatòria de beques de mobilitat, per a la realització d'estades cap a una de les universitats russes anteriors o bé des de Rússia cap a la UPC destinades a estudiants de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI.

Les estades podran ser per mobilitat acadèmica o per a la realització d'un màster o d'un doctorat complet i podran tenir durades entre 6 i 36 mesos. Les beques inclouen ajut de viatge, mensualitat de la beca i assegurança de salut.

Podeu consultar les pàgines web dels projectes per obtenir informació detallada sobre els tipus de mobilitat i el detall dels imports de les beques que trobareu a: "Applications" i "Scholarship >> Grants" de les webs dels projectes:

- Eranet-plus http://www.eranetplus.ub.edu/eranet/

- Eranet-mundus http://www.eranetmundus.ub.edu/

Els candidats hauran de presentar la seva sol·licitud abans del 20 de desembre de 2013. a través dels formularis que trobaran a la pàgina web del projecte corresponent. Les sol·licituds presentades fora de termini o per altres mitjans seran desestimades.

Si necessiteu més informació podeu posar-vos en contacte amb l'Oficina de Mobilitat Internacional, mob.int@upc.edu.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil