• Inici
  • Informació
  • Contacte

4a Edició del Programa de Beques de Formació a la Xina de Huawei Espanya, 'El Futur de les TIC'

Introduïda: 01-06-2016
Ampliat el termini! Huawei Espanya ha llançat la 4a edició del seu programa de Beques de Formació a la Xina 'El Futur de les TIC'.
A través d'aquesta iniciativa, 15 estudiants seleccionats rebran una beca formativa, d'una durada aproximada de dues setmanes, per formar-se en la seu central d'Huawei a Shenzhen ia Pequín (Xina), on podran conèixer in-situ l'entorn dinàmic i global d'Huawei al seu país d'origen, així com la cultura xinesa. Les Beques de Formació abordaran continguts relatius a àrees tecnològiques, com Cloud Computing, Big Data o xarxes 3G i 4G.

Com a objectiu d'aquest programa, la companyia busca promoure la millora de l'ocupabilitat dels joves espanyols a través de la capacitació de talent en l'àrea TIC, en el marc de la seva estratègia de Responsabilitat Social Corporativa, Creant Oportunitats a través de l'Educació.

El programa de Beques de Formació per a estudiants El Futur de les TIC és una iniciativa de Huawei Espanya, emmarcat dins el Programa global de Formació Seeds for the Future, que a Espanya va arrencar el 2013 i des de llavors ha becat a un total de 45 estudiants de tot Espanya.

Qui pot participar-hi?
  • Estudiants de 2n o 3r curs d'Enginyeria de Telecomunicacions o Informàtica.
  • Els estudiants han de tenir entre 19 i 25 anys.
Com participar-hi?
Per participar en el procés de selecció, els estudiants interessats hauran de presentar a la pàgina web www.elfuturodelastic.com.
  1. Una idea creativa en anglès, en format vídeo, sobre com la tecnologia pot ajudar a la societat del futur, cap a on evolucionaran les TIC o què tendències poden sorgir en els propers anys.
  2. CV en anglès.
  3. Carta de motivació en anglès.
AMPLIAT EL PLAÇ! DATA LÍMIT: 19 JUNY, 2016 FINS A LES 23: 59h.

>> http://www.elfuturodelastic.com/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS