• Inici
  • Informació
  • Contacte

Tres estudiants de la FIB guanyadors dels premis de la FinAppsParty de "la Caixa"

Introduïda: 17-11-2011
Marc Huguet Blasi, Víctor Fernández i Marcel Arbó, integrants de dos dels sis equips premiats.
Sis propostes excel•lents

Tres de les propostes guardonades van utilitzar sistema Android, mentre que les altres tres van usar el iOS d'Apple. A més, cinc dels premiats van participar en equips de diversos integrants, mentre que un d'ells ho va fer de forma individual.

Les aplicacions premiades varen ser:

• Un nou sistema de pagament amb mòbil basat en tecnologia de proximitat i interacció amb xarxes socials. Aquesta aplicació, desenvolupada per Android, va ser creada per un equip de tres persones: Jordi Bernabeu, Roc Boronat, Sergi Martínez i Jordi Varela.
  • Una proposta experimental que permet interpretar gràfiques de valors en borsa a través de la música. Obra de Javier Sánchez Serra, Marc Hervera Gonzalez i Marc Huguet Blasi, està creada amb iOS.
  • Una aplicació per crear una “llista dels desitjos” virtual, amb la qual es podrien crear llistes de regals i vincular-les al compte bancari de l'usuari. La idea, realitzada amb iOS, és de Roger Plana, Isaac Jordana i Carles Iborra.
  • Un joc educatiu perquè els nens aprenguin a administrar els seus estalvis a partir de les recomanacions i assignacions que realitzin els pares. Amb sistema Android, la proposta va ser presentada per Ivan Fraixedes i Ignasi Delgado.
  • Un servei per compartir les despeses d'un esdeveniment i dividir-los entre diversos usuaris. Tenen interès les seves possibilitats per utilitzar-se tant entre particulars com en negocis d'hostaleria, per exemple. L'aplicació, desenvolupada per Oriol Faura, és per a sistemes Android.
  • Un buscador de pisos en venta i de lloguer per iPhone amb sistema iOS. Va ser un treball de Isabel Blas, Víctor Fernández i Marcel Arbó.
Enllaç a la nota de premsa de "la Caixa"

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil