• Inici
  • Contacte

PRACE. Cursos de perfeccionament avançat en el BSC

Introduïda: 30-04-2012
L'objectiu dels Centres de Formació Avançada (PRACE PATCs) és dur a terme i coordinar les activitats de capacitació i formació que permetin a la comunitat científica europea utilitzar la infraestructura computacional disponible a través de PRACE.
PRACE, l'Associació per a la Computació Avançada a Europa (www.prace-ri.eu), ha seleccionat a sis de les seves organitzacions membres, Barcelona Supercomputing Center (Espanya), CINECA - Consorzio Interuniversitari (Itàlia), CSC - IT Center for Science Ltd (Finland), EPCC at the University of Edinburgh (UK), Gauss Centre for Supercomputing (Germany) and Maison de la Simulation (França), com els primers Centres de Formació Avançada PRACE.

La visió a llarg termini és que aquests centres es convertiran en els centres conductors clau de la formació europea en computació d'alt rendiment.

PATC-BSC Programa de Primavera 2012:

• 21 i 22 de maig: Anàlisi i eines de rendiment
  • 23 i 24 de maig: La programació heterogènia en la GPU amb MPI + OmpSs
  • 25 de maig: Programació PRACE i prototips MontBlanc: Màquina del Tibidabo
  • 5-8 juny: Introducció a la programació CUDA

Més detalls i formulari de sol • licitud a:

Els estudiants es beneficiaran de les sessions pràctiques i de les consultes amb experts de renom internacional. La conferències i el material de suport són en anglès i als assistents se'ls lliurarà un certificat d'assistència. Els cursos PATCs són gratuïts.

L'aforament és limitat. Data límit de sol • licitud 10 de maig per als cursos de Maig i 20 de maig per als cursos de juny.

Les sol • licituds seran avaluades cas per cas, els candidats acceptats rebran la comunicació el 15 de maig per als cursos de maig i el 20 de maig per als cursos de juny.

Més informació: patc@bsc.es

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS