• Inici
  • Contacte

Beques MAEC-AECID de cooperació per al període 2014-2015

Introduïda: 25-03-2014
Beques de postgrau per a projectes de recerca en àmbits de cooperació al desenvolupament.
L'objectiu d'aquestes beques és ajudar a la realització de projectes d'investigació per a cooperació al desenvolupament a través del finançament d'estudiants de màster o doctorat que participin en aquests projectes que hauran d'haver estat acordats entre una o diverses universitats o centres d'investigació espanyols i una o diverses universitats o centres de recerca de qualssevol dels següents països receptors d'AOD establerts en el IV Pla Director de la Cooperació Espanyola 2013-2016 com països d'Associació (PA) de la Cooperació Espanyola: Bolívia, Colòmbia, Cuba, Equador, el Salvador, Etiòpia, Filipines, Guatemala, Guinea Equatorial, Haití, Hondures, Mali, Mauritània, el Marroc, Moçambic, Nicaragua, Níger, Paraguai, Perú, Població Sahrauí, República Dominicana, Senegal, Territoris Palestins.

Les persones que hi estiguin interessades poden aplicar al Programa I.4 d'aquesta convocatòria (convocatòria), que ofereix beques de postgrau per a projectes de recerca en àmbits de cooperació al desenvolupament.

Si bé el termini per a la presentació telemàtica de sol·licituds a l'AECID per part de les persones interessades finalitzarà el proper 9 d'abril hi ha diversos documents -certificat d'aval de la idoneïtat del/de la sol·licitant i fitxa del projecte- que han de ser complimentats o signats des de la UPC i, per tant, és imprescindible disposar de les sol·licituds amb l'antelació suficient.

Per tant, les persones que estiguin interessades a sol·licitar una beca en el marc d'aquest programa han de contactar prèviament amb el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) i presentar a aquesta unitat la documentació següent abans del dia 4 d'abril:

- Formulari de sol·licitud (disponible per via telemàtica a www.aecid.gob.es)

- Fitxa de projecte segons el model de l'annex V del document adjunt

Les dades de contacte del CCD són les següents:

E-mail: info.ccd@upc.edu
Telf: 934015961