• Inici
  • Informació
  • Contacte

Serveis informātics aturats com a mesura d'estalvi durant el mes d'agost de 2011

Introduïda: 27-07-2011
Des del 29 de juliol a les 10:00 i fins al dia 1 de setembre a les 10:00, només funcionaran el Racķ, la web, el correu i un conjunt reduīt de serveis informātics. Consulteu el detall dels serveis.
image creator (scottchan) D’acord amb les mesures d’estalvi i  de contenció pressupostària, a partir del 29 de juliol a les 10:00 i fins al dia 1 de setembre a les 10:00, aturarem tots els serveis informàtics que es presten des de l’LCFIB tret dels següents serveis mínims que romandran operatius durant el mes d’agost de 2011:
  • Correu electrònic i webmail d’estudiants, PAS i direcció de la FIB
  • Web i Racó
  • VPN
  • Lotus Notes
  • Altres serveis necessaris per garantir la disponibilitat i seguretat  dels serveis anteriors (DNS, LDAP, tallafocs, etc.).

La resta de serveis (tots els servidors de docència, repositoris d’arxius, bases de dades, wikis, webs assignatures, mediafib, etc.) romandran aturats
de cara a minimitzar el consum elèctric i la necessitat de disposar de personal de serveis mínims durant el mes d’agost.

D’altre banda des del 10  d'agost a les 18:00 fins al dia 12 a les 11:00 s’aturaran tots els serveis informàtics de la FIB a causa del tall de corrent subministrament elèctric que afecta a l’edifici B6.

Lamentem les molèsties que us pugui ocasionar i restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment al respecte.

LCFIB – Laboratori de Càlcul de la FIB

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS