• Inici
  • Contacte

Competició Futur Minds 2013 INDRA

Introduïda: 14-12-2012
Enguany s'inicia la tercera edició de "Future Minds", una competició interuniversitària per equips que organitza Indra. Enviament de C.V fins el 15 de gener de 2013.
Aquesta competició està dirigida a l'estudiantat d’últim curs i el premi per l’equip guanyador i el finalista és un contracte de treball regular a Indra - al país d’elecció d’entre les filials que participen al concurs - per cada estudiant un cop finalitzats els estudis. La competició consisteix en la resolució d’enigmes basats en casos reals de projectes d’Indra

La selecció dels currículums, per determinar quin son els més adients la realitza Indra. Busquen estudiants amb un bon expedient acadèmic, amb un nivell alt d’anglès ja que els finalistes hauran de defensar el seu projecte en anglès, amb potencial de desenvolupament professional, habilitats comunicatives, capacitat d’iniciativa i de treball en equip, etc.

El dia 15 de gener és l’últim dia per fer arribar els CV. Els currículums s’han d’enviar a albellmont@indra.es

La primera fase del concurs és del 11 al 29 de març. Aquesta fase és virtual i cada equip espanyol es aparellat amb un d'un altre país. La final, és presencial i té lloc a Brasil el 25 i 26 d’abril del 2013, totes les despeses del viatge i manutenció van a càrrec d'Indra.

Trobareu tota la informació detallada i ampliada d'aquesta edició en el següent enllaç:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil