• Inici
  • Contacte

Iniciativa emprenedora 2013

Introduïda: 04-04-2013
El Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, a través de l'EOI, ofereix a les universitats uns cursos d'emprenedoria gratuïts adreçats a estudiants de màster.
La setmana, del 8 al 12 d'abril, s'inicia  el curs "Introducción al proceso de creación de empresas: emprendedor universitario". Tota la informació del curs està inclosa en la documentació adjunta.

Si estàs interessat/interessada, i a fi de formalitzar la inscripció, has d'enviar un correu-e a programa.innova@upc.edu, amb l'assumpte “Inscripció Mòdul d’emprenedoria” i adjuntant el formulari d’inscripció i una fotocòpia del DNI. El límit de la inscripció és divendres, 5 d’abril, a les 18:00.

Un cop realitzada aquesta tramitació el formador del curs, Sr. Thierry Casillas (de l'Escola d'Organització Industrial), farà una ronda d'entrevistes a totes les persones inscrites, per fer una preselecció de les que faran aquest curs.

La docència del curs serà en castellà/català. NO hi ha docència en anglès.

La realització del curs pot donar lloc a reconeixement de crèdits, d'acord amb el que determinin les Comissions Acadèmiques de cadascun dels màsters.

Fulletó Iniciativa Emprenedora 2013
Sol·licitud inscripció Módul Emprenedoria