• Inici
  • Contacte

Èxit al Concurs de Programació International Collegiate Programming Contest

Introduïda: 26-11-2008
Dos equips de la UPC, integrats entre altres pels estudiants de la FIB Ricardo Martín, Francesc Martínez, Francesc Massanés i Lander Ramos, han quedat segons i tercers a les semifinals de l'International Collegiate Programming Contest (ICPC) celebrades a Nuremberg (SWERC-08) els dies 22 i 23 de novembre.
Després d'aquest resultat, molt probablement un equip de la UPC participarà a la Final Mundial d'Estocolm del proper més d’abril. Seria la cinquena vegada en sis anys que els equips UPC entrenats pels professors de la FIB Salvador Roura i Jordi Petit aconsegueixen classificar-se per a la Final Mundial del Concurs de Programació.

El International Collegiate Programming Contest és el concurs anual de programació més antic i prestigiós del món.

SWERC-08
Resultats