• Inici
  • Informació
  • Contacte

Els Fibers Pol Mauri i Félix Miravé, integrants de l'equip guanyador del concurs SWERC 2011.

Introduïda: 25-11-2011
Serà l'únic equip espanyol a la final de l'ACM, que tindrà lloc a Varsòvia (Polònia) del 14 al 18 de maig del 2012.
L’equip de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) integrat pels estudiants Pol Mauri, Marc Vinyals i Félix Miravé van obtenir la primera posició i la medalla d’or, ja que van resoldre en cinc hores vuit dels deu problemes plantejats.

Els estudiants que han representat la UPC al SWERC estan cursant dues carreres simultàniament. Així, vuit dels nou integrants cursen matemàtiques i informàtica a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) i a la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) a través del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), el centre d’excel•lència acadèmica de la UPC que ofereix a l’estudiantat més brillant la possibilitat de cursar dues carreres a la vegada. L'altre representant cursa matemàtiques a l’FME i física a la Universitat de Barcelona.

El concurs de programació per a universitaris Southwestern European Regional Programming Contest (SWERC 2011) , que va tenir lloc a la Universidad Complutense de Madrid els dies 19 i 20 de novembre, és la semifinal regional per al sud d’Europa del concurs de programació que organitza l’ACM, una prestigiosa associació d’informàtica nord-americana.

L’estudiantat de la UPC es pot formar per obtenir un bon resultat a la competició gràcies Concurs de Programació Informàtica de la UPC, que coordina el professor Salvador Roura, del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics, amb la col•laboració del professor Jordi Petit, del mateix departament.

Enllaç a la notícia completa. Sala de premsa  UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS