• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols anar a realitzar una estada de curta durada al Japó?

Introduïda: 05-10-2011
El National Institute of Informatics (NII) de Tokyo ofereix la possibilitat de realitzar un Internship de 2 a 6 mesos de durada.
Si estàs interessat/da en anar al Japó, el National Institute of Informatics ofereix beques per a estudiants de l’Enginyeria Informàtica, de Màster i de Doctorat per realitzar una estada de recerca en temes molts diversos. Es poden consultar les propostes concretes al PDF adjunt a la notícia.

L’import de les beques és de 171.000 iens (1700 euros aprox.) mensuals més l’assegurança d’accidents i el viatge. La beca no inclou les despeses de transport local.

Les pràctiques van de 2 a 6 mesos i l’inici de l’estada ha d’estar comprés entre desembre de 2011 i març de 2012.

Els requisits necessaris són ser estudiant/a dels darrers cursos de l’Enginyeria Informàtica o estudiant/a de màster o de doctorat, tenir bon expedient acadèmic i bon nivell d’anglès.

Els/les interessats/des han d’enviar la seva sol•licitud via e-mail a vd.internacionals@fib.upc.edu amb subject “Internship NII” indicant el tema o temes (dels relacionats en el PDF) que voldrien demanar, el seu nivell d’anglès (i acreditació disponible), quan volen realitzar l’estada i una carta de motivació en anglès.

La data límit per enviar les sol•licituds és el 21 d’octubre.
De: 05-10-2011 Fins: 21-10-2011

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS