• Inici
  • Contacte

Oberta la convocatòria del 8è Premi Davyd Luque a la Innovació en les TIC

Introduïda: 06-03-2012

El certamen acull projectes que aportin idees innovadores o millores tecnològiques als serveis TIC que reben el PDI, el PAS i l'estudiantat de la UPC.

Els treballs s'han de presentar a través del web del Premi, fins el 3 de maig a les 12:00 hores.

Aquest any, l'import del Premi tornarà a ser de 4.000 € per al primer premi i de 2.000 € per al segon. A més, UPCnet continua amb els seu compromís de desenvolupar un pilot que estudiï la viabilitat de les idees guanyadores per a la seva possible implementació com a serveis reals de la UPC.

Els treballs es poden lliurar a títol individual o col•lectiu i pot col•laborar qualsevol persona que pertanyi al col•lectiu UPC: estudiants, personal docent i investigador i personal d'administració i serveis. Per participar només cal presentar un document descriptiu del projecte en format lliure, un resum de dues pàgines i un altre resum de 4 línies per publicar-lo al web del Premi.

Podeu seguir les novetats del Premi Davyd Luque al web del Premi , al Twitter i al Facebook.

Per qualsevol dubte o consulta, contacteu amb premi.dl@upcnet.es

Bases

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS