• Inici
  • Contacte

Projecte iCity

Introduïda: 17-12-2013
Vols fer una aplicació amb la API d'iCity? Dimecres 18 de desembre a les 17:30 hores a Fabra i Coats, sessió de programació per a qui estigui interessat.
La setmana passada es va presentar el projecte europeu iCity a professors de la Facultat d'Informàtica de Barcelona. iCity és un projecte que va més enllà de l'obertura de dades (Open Data), l'objectiu principal del projecte iCity és l'obertura de les infraestructures TIC públiques (i privades) per a que tercers puguin desenvolupar serveis d'interès públic. Aquests "tercers" poden ser empreses, d'altres organitzacions però també particulars interessats en desenvolupar aplicacions (de qualsevol tipus) que podran accedir a les infraestructures obertes que han proporcionat les administracions implicades (entre elles l'Ajuntament de Barcelona) i d'altres organitzacions privades. Us recomanem que entreu a l'entorn de programació d'iCity  i comenceu a "jugar".

Informació sobre la sessió

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS