• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferčncia: "Informŕtica i Cičncia Ficció"

Introduïda: 13-11-2015
Conferenciant: Miquel Barceló
Dimecres 18 de novembre a les 13 hores a la Sala d'Actes de la FIB
Tindrem ocasió d'escoltar al nostre expert, recentment jubilat i reconegut internacionalment, que ens farà un repàs de la relació entre la informàtica i la ciència ficció.

En aquesta conferència, Ada Lovelace ens apareix com un exemple de ciència ficció de la seva època.

Amb aquest acte volem agrair al professor Miquel Barceló la seva llarga trajectòria dedicada a la FIB i alhora encetar un cicle d'activitats dedicats a Ada Lovelace (Byron) amb motiu del 200 aniversari del seu naixement (10 de desembre de 1815) .

Ben segur que passarem una bona estona i sortirem amb una llista de lectures recomanades.

Us hi esperem!!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS