• Inici
  • Informació
  • Contacte

Ideathon d'Apps per a tothom

Introduïda: 08-06-2016
Si vols contribuir a millorar l'accessibilitat mòbil i web amb la teva app, si penses que el disseny i la tecnologia han de ser universals i si creus que les ciutats a més d'smart han de ser humanes, participa a l'Ideathon d'Apps per a tots!
Serà el 18 de juny a l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat a partir de les 09.30 hores. Hi ha quatre àrees de treball en què desenvolupar aplicacions per millorar l'autonomia i els drets de les persones: transport urbà, cultura i turisme, salut i benestar i ciutat col·laborativa.

L'objectiu és reunir desenvolupadors, creatius i dissenyadors amb ciutadans que tenen ganes de canviar les coses per desenvolupar apps que siguin accessibles a tothom.

Fes un cop d'ull a l'agenda i apunta-t'hi!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil