• Inici
  • Contacte

Peticions d'estades acadèmiques als EEUU i Canadà, curs 2011/2012

Introduïda: 24-12-2010
Vols fer una estada d'un semestre, o de tot el curs 2011/2012, a una Universitat d'EEUU o de Canadà?
Els interessats en realitzar una estada acadèmica d'un semestre o de tot  el curs (no inclou PFC) a alguna de les següents universitats:

Georgia Institute of Technology (Atlanta, EEUU)
Enginyeria Informàtica (darrers cursos) i MTI
Northeastern University Boston (Boston, EEUU)
Enginyeria Informàtica, Enginyeries Tècniques i MTI
University of Texas at Dallas (Dallas, EEUU)
Enginyeria Informàtica, Enginyeries Tècniques i MTI
École de technologie supérieure (Université du Québec, Canadà)
Enginyeria Informàtica i Enginyeries Tècniques.
han d'enviar un email a vd.internacionals@fib.upc.edu abans del 14 de gener de 2011.

En el "subject" del missatge cal posar "USA-Canada 2011/2012".

En el cos del missatge cal incloure un màxim de dues universitats,  indicant-ne l'ordre de preferència.

Recordeu que totes aquestes universitats demanen un bon expedient acadèmic.

Per a les universitas americanes, també és indispensable indicar si ja  s'ha superat l'examen TOEFL i amb quina nota. Si no és el cas, cal  indicar si es té algun altre certificat que de moment acrediti el nivell  d'anglès.

Requisits de TOEFL:

- Georgia Institute of Technology (100 ibased / 250 computerbased)
- Northeastern University Boston (84-85 ibased / 223 computerbased)
- University of Texas at Dallas (84-85 ibased / 223 computerbased)

Els alumnes seleccionats per anar a alguna universitat americana hauran d'acreditar no més tard del 28 de febrer de 2011 el nivell de TOEFL requerit per cada universitat.

Per anar a la universitat canadenca cal acreditar el nivell de francès. Cal tenir en compte que en aquest cas l'estada ha de ser de TOT el curs acadèmic.

Els resultats de la selecció es comunicaran als interessats no més tard  del 10 de febrer, però no seran definitius fins que no s'acrediti el nivell d'idioma requerit (termini 28 de febrer).

Podeu accedir a les webs d'aquestes universitats a partir de la web de la FIB a http://www.fib.upc.edu/fib/erasmus/estudiar.html

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil