• Inici
  • Contacte

El Professor Mateo Valero investit Doctor Honoris Causa per la UCM

Introduïda: 13-05-2013
El dia 10 de maig el Professor Mateo Valero ha estat investit com a Doctor Honoris Causa per la Universitat Complutense de Madrid.
Dins d'aquest acte també s'ha investit com a Doctor Honoirs Causa a Sir. Charles Anthony Richard Hoare, investigador senior de Microsoft.
Professor Mateo Valero

És catedràtic del Departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC. Les sevs investigacions s'han centrat en les arquitectures d'altes prestacions. HA publicat més de 600 articles, ha participat en l'organització de 300 congresos internacional i ha impratit 400 conferències. Actualment és el director del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación.
més informació

Sir Charles Anthony Richard Hoare

Tony Hoare"Sir Charles Antony Richard Hoare, conocido inicialmente entre los informáticos como C. A. R. Hoare, y más coloquialmente como Tony Hoare, es uno de los científicos y académicos que más huella han dejado en nuestra disciplina. Recibió el Premio Turing en 1980, fue nombrado miembro de la Royal Society en 1982, y Sir por la Reina Británica en 2000. En su larga vida científica, ha sentado los fundamentos de muchas de las teorías y técnicas que hoy enseñamos en las facultades de Informática de todo el mundo, tanto a nivel de grado como de posgrado. Sus aportaciones han contribuido decisivamente a hacer de la programación de computadores una disciplina científicamente fundada, partiendo de una situación inicial en la que parecía más un arte, o un oficio artesanal, que una ciencia." (David de Frutos y Ricardo Peña, Diario el País 16 abril 2013).

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil