• Inici
  • Contacte

Prepara't per al FòrumTI 2014

Introduïda: 03-04-2014
Vine el dia 23 d'abril a l'activitat prèvia al FòrumTI per preparar-te i després informa't de totes les activitats que es faran en aquest fòrum.
Quan 23/04/2014 de 12:15 a 15:00
On Sala de Juntes FIB, Campus Nord Edifici B6 1a Planta
Què Carreres professionals
Organitza UPC Alumni, FòrumTI, FIB Alumni

Informació addicional

12:15 a 13:45 hores
  • Treballa la teva marca personal per presentar-te a les empreses de la manera més eficaç. Aprèn a treure el màxim partit del teu perfil.
  • Com redactar el currículum més atractiu? Com presentar-se a les empreses del fòrum? Com afrontar una entrevista de treball amb èxit? Troba la resposta en aquesta sessió.
13:45 - 15:00
  • Atenció individualitzada d'informació i assessorament sobre sortides i carreres professionals.

RECORDA PORTAR EL TEU CURRÍCULUM.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil