• Inici
  • Contacte

Jornades reuTIlitza, del 2 al 9 de maig al Campus Nord

Introduïda: 30-04-2014
Les jornades es celebren en dues edicions anuals: durant una setmana al maig i dues setmanes al novembre, els estudiants de grau de la FIB es troben al Campus Nord per fer les pràctiques de quatre assignatures, deixant a punt equips que després podràn utilitzar entitats sense ànim de lucre.
Les Jornades són també un moment clau per la trobada amb les entitats beneficiàries que fan la recollida dels equips assignats i per organitzar activitats sobre la sostenibilitat de les TIC i el compromís social. En altres edicions s'han pogut organitzar activitats formatives per estudiants i professors de col·legis, instituts i altres centres educatius sobre el funcionament dels ordinadors i la instal·lació de sistemes operatius i de software lliure.

Jornades reuTIlitza

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS