• Inici

Habilitat Co: Sessions de divulgació a les universitats

Introduïda: 23-10-2014
Dilluns 27 d'octubre a les 12:00 h a l'espai Emprčn-UPC
Aracoop ofereix sessions col·lectives per identificar els trets diferencials que l’economia social i cooperativa poden aportar a les iniciatives empresarials. Unes xerrades dinàmiques, participatives i basades en experiències reals.

Els objectius de la sessió són:
  • Ampliar el coneixement de les empreses de l’economia social i cooperativa en els diferents àmbits d’activitat.
  • Identificar com l’economia social pot esdevenir una eina per enfortir i enriquir projectes empresarials.
  • Compartir el model de l’emprenedoria social i cooperativa amb estudiants universitaris.
El proper dilluns 27 d'octubre, la professional Maria Batet, fundadora d'Els Valors d'Emprendre, serà l'encarregada de conduir l'explicació del projecte.

Si voleu participar-hi, podeu utilitzar el següent formulari d'inscripció

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clŕssica Versió mňbil