• Inici
  • Informació
  • Contacte

Estudiants de la FIB guanyen el primer i segon premi de la hackató Apps4citizens

Introduïda: 22-06-2015
Daniel Torramilans i Miquel Llobet guanyen el primer premi amb l'aplicació "Reportr"
Pau Tena, Cristian Pinto, David Garcia i Eloi Hernández guanyen el segon premi amb l'aplicació "Echoes".
Primer Premi: REPORTR (Daniel Torramilans i Miquel Llobet)

Creada per Daniel Torramilans i Miquel Llobet, Reportr és una plataforma especialitzada que vincula directament mitjans i periodistes. L’app mòbil permet que televisions, ràdios, webs i diaris tinguin una borsa de ciutadans actius amb qui col·laboren habitualment per demanar imatges o contrastar informació. Amb aquesta aplicació els ciutadans poden donar a conèixer de forma directa els problemes que veuen al dia a dia i, a la vegada, poden col·laborar amb els mitjans”,

Segon Premi: ECHOES (Pau Tena, Cristian Pinto, David Garcia i Eloi Hernández)

Es tracta d’una aplicació que permet publicar queixes i propostes geolocalitzades i valorar-les. Mitjançant aquestes dades es genera un mapa interactiu que dibuixa els focus de la ciutat on els ciutadans tenen una participació més activa, i on hi ha més queixes i més malestar social.

Més informació a: BTV notícies

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS