• Inici
  • Informació
  • Contacte

Els 3 māsters de la FIB distingits amb la menciķ "International Master's Programme" de l'AGAUR

Introduïda: 05-06-2014
Els māsters en Enginyeria Informātica (MEI), Innovation and Research in Informatics (MIRI) i l'interuniversitari* en Artificial Intelligence (MAI) que realitza la FIB han rebut la menciķ "International Master's Programme" de l'AGAUR.
La  menció avaluava els mèrits acadèmics i professionals del professorat, la  situació en rànquings temàtics i certificacions internacionals, el  nombre d'estudiants i el nombre d'estudiants internacionals, la  viabilitat del programa, la inserció professional i l'accés a estudis de  doctorat dels graduats.

A més a més:
1) Aquests són els tres únics màsters en l'àrea d'informàtica amb menció.
2) Només el 15% dels màsters en l'àrea d'Enginyeria i Arquitectura han rebut la menció.
3) Només el 10% dels màsters oficials a Catalunya han rebut la menció.
4) La UPC ha estat la universitat amb més mencions (17, el 30%).

(*) UPC, URV i UB

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS