• Inici
  • Contacte

Reformes a la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté

Introduïda: 28-01-2011
La Biblioteca compta ara amb un nou accés i també nous espais per a l'estudi i de trobada d'estudiants
Des del juliol de 2010 s'han pogut realitzar múltiples accions de millora a la BRGF gràcies al finançament obtingut en el marc del Programa Campus de Excelencia Internacional del Ministerio de Educación espanyol. Concretament, les actuacions a la Biblioteca s'han inclòs en el projecte Barcelona Knowledge Campus, presentat conjuntament per la UPC i la UB i que va ser considerat el millor projecte en la convocatòria de 2009.

Accés als detalls de les reformes: Information Commons - u-win - Meeting point - Nou taulell de préstec, informació i referència - Nou accés únic a la Biblioteca.

En breu hi haurà més nous espais disponibles: la Terrassa, la Sala Polivalent i l'Oficina de Mobilitat Internacional (OMI). Us informarem puntualment de la seva posada en servei.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil