• Inici
  • Contacte

Aules d'empresa 2011

Introduïda: 10-12-2010

Matrícula fins el 15 de gener.

www.aulesempresa.upc.edu

Del 24 de gener a l’11 de febrer de 2011 s'organitzarà la 14a. Edició de les Aules d'empresa. Consisteix en un conjunt de seminaris impartits per professionals d'empreses punteres del sector i que comprenen temes sobre metodologies, eines i serveis en el camp de les Tecnologies de la Informació.

Adreçades a:

• Estudiants de la FIB que hagin superat el 50% dels crèdits de la carrera.
  • Estudiants dels Màsters Oficials de la FIB.

Càrrega i valoració acadèmica de l'Aula:
  • 9 hores, 1 crèdit de lliure elecció (per als estudiants de la FIB)
  • Sense reconeixement acadèmic (per als estudiants dels Màsters Oficials)

Períodes de matrícula:

• Del 9 al 20 de desembre (estudiants de la FIB que hagin superat el 50% dels crèdits de la carrera i estudiants dels Màsters Oficials de la FIB)
  • Del 21 de desembre al 15 de gener s'obrirà la inscripció a la totalitat dels estudiants de les enginyeries (Pla 2003)

La matrícula dels seminaris es pot efectuar a través del Racó.

La informació detallada, dels temaris i empreses que imparteixen els seminaris, la podeu trobar a la web: www.aulesempresa.upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil