• Inici
  • Contacte

Convocatòria UPC de beques mobilitat per anar a Xina el curs 2010-2011

Introduïda: 26-02-2010
Està obert el període de presentació de sol·licituds de beques per anar a alguna de les universitats xineses amb les quals la UPC té conveni. Les estades són per realitzar el PFC i la durada màxima subvencionada és de 6 mesos. L'import mensual de les beques és de 400 euros. Termini per presentar les sol·licituds fins el 5 de març.

Les estades són per a realitzar el PFC i la durada màxima subvencionada és de sis mesos. L'import mensual de les beques és de 400 euros.

En el fitxer adjunt trobareu informació de totes les universitats amb indicació específica de les àrees de coneixement i altres detalls.

Per a demanar la beca, cal:
  1. Enviar un email a vd.internacionals@fib.upc.edu indicant en el text del missatge un màxim de tres universitats llistades per ordre d'interès.
  2. Adjuntar a l'email
    • Currículum vitae amb foto
    • Acreditació del nivell d'anglès
    • Carta de motivació en anglès