• Inici
  • Informació
  • Contacte

Participa a la competició Accenture Strategy Global Case Challenge!

Introduïda: 18-09-2015
La UPC ha estat seleccionada com a una de les 22 universitats d'arreu del món que poden participar a l'Accenture Strategy Global Case Challenge, una competició per a estudiants de grau de 2n i/o 3è any
(ampliat a estudiantat de 4t any)
Els estudiants seleccionats treballaran en equip i hauran de definir una estratègia per tal d’ajudar a Save the Children a combatre la pobresa infantil a les ciutats. El millor projecte de la UPC participarà en una final nacional amb els guanyadors d’altres 3 universitats espanyoles. I el membres del projecte guanyador en la final nacional viatjaran a Londres per participar a la gran final enfrontant-se als guanyadors d’Alemanya, Italià, Brasil i Japó.

Troba tota la informació i inscriu-te a Accenture Strategy Global Case Challenge.

Data límit d’inscripció: 18 d’octubre de 2015

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS