• Inici
  • Informació
  • Contacte

Social Point: com convertir un somni en un èxit empresarial

Introduïda: 06-10-2015
Cicle de Conferències/Debat de l'assignatura EEE Conferenciant: Horacio Martos Horacio Martos, CEO -Chief Executive Officer-Director General de l'empresa Social Point Data: 15 d'octubre, a les 13.00h. Sala d'actes de la FIB
Jose Cabré i Joan Carles Gil, professors del Departament d'Organització d'Empreses es complauen a convidar-vos a la primera conferència del cicle de Conferències/Debat

Horacio Martos, Enginyer en Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya (2007), va acabar un màster en Emprenedoria a l'École de Management de Normandie al 2008, en què va realitzar un projecte final de carrera al costat del seu amic i company d'estudis Andreu Bou.  El projecte s'enfocava a jocs socials per a Facebook.  Els dos companys compartien una visió clara: el futur i potencial de les xarxes socials com a mitjà d'entreteniment d'abast mundial.  Sobre la base d'aquesta visió conjunta, decideixen crear social Point a finals de 2008, amb tot just 23 anys.  Només van comptar amb l'ajuda d'un familiar d'Horacio i una idea clara: tenien els coneixements adequats i la visió del que volien fer.  Després dels seus primers èxits, l'empresa es llança a escala mundial el 2011, amb l'entrada de la primera ronda de finançament.  Social Point té més de 250 empleats, de més de 20 nacionalitats diferents, factura més de 100 milions de dòlars i, des de les seves oficines de les Glòries té enganxats als seus jocs,  per facebook i mòbils -Dragon City, Social Empires; Monster Legends, Social Wars- a més de 50 milions d'usuaris al mes per tot el món.  Avui l'empresa és la tercera més gran desenvolupadora de jocs a Facebook a nivell mundial.

Horacio Martos segueix implicat en tots els fronts, dedicant el 100% del seu temps al projecte que va crear i va veure créixer.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil