• Inici
  • Contacte

Beques 2012: Google Anita Borg Memorial

Introduïda: 06-10-2011

Les premiades rebran una assignació econòmica per un curs acadèmic i, tant les premiades com les finalistes seran convidades a visitar el centre d'enginyeria de Google.

Termini de presentació de sol·licituds: 1 de febrer de 2012

La Dra. Anita Borg afirmava que la tecnologia afectava tots els aspectes de la vida social, econòmica, política i personal i animava a les dones a explorar la tecnologia en lloc d'evitar-la.

Les Beques Google Anita Borg Memorial promouen aquesta visió a Europa, Orient Mitjà i Àfrica amb l'objectiu d'incentivar a les dones en el camp de la Informàtica.

Requisits:

• Estudiantes del nou grau en enginyeria informàtica; de l'enginyeria tècnica o superior en informàtica; o dels màsters que gestiona la FIB.
  • Matriculada en una universitat Europea, de l’Orient Mitjà o Àfrica. Ciutadanes o residents permanents, i les estudiantes internacionals.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil