• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols anar a realitzar una estada de curta durada al Japó?

Introduïda: 15-09-2015
El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de realitzar una estada de 2 a 6 mesos de durada.
Si estàs interessat/da en anar al Japó, el National Institute of Informatics ofereix beques per a estudiants de Màster i/o de Doctorat per realitzar una estada de recerca en temes molt diversos.

Característiques
- L’import de la beca és de 171.000 iens (1 400 euros aprox.) mensuals més l’assegurança d’accidents.
- La durada de l’estada va des de 60 dies fins a 180 (incloent-hi els viatges).
- Els estudiants acceptats han d’arribar al NII entre mitjans de desembre del 2015 i el 14 de març del 2016.

Requisits
- Ser estudiant/a de màster i/o de doctorat.
- Tenir un bon expedient acadèmic.
- Tenir un bon nivell d’anglès.

Procediment
Els/les interessats/des han d’enviar la seva sol·licitud via e-mail a vd.estudiantatfib.upc.edu amb subject NII-2015 Spring Internship amb:
- Nivell d’anglès i acreditació disponible.
- Carta de motivació en anglès (és molt important en el procés de selecció).
- Application form, degudament emplenada, que trobareu a

A l’application form cal relacionar, com a màxim, tres temes de recerca a escollir d’entre els que trobareu a list of Research topics i també cal incloure el currículum vitae.

- Expedient acadèmic de la titulació que s’està cursant o de la darrera titulació cursada.
- Còpia del correu d’un supervisor de l’NII acceptant treballar amb el candidat (com a mínim adjuntar una acceptació).

Data límit per enviar la sol·licitud: 5 d’octubre de 2015.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil