• Inici
  • Informació
  • Contacte

Beques Balsells per a fer el Projecte Final a la Universitat de Boulder-Colorado

Introduïda: 27-12-2011
Programa adreįat a l'estudiantat d'Enginyeria Informātica o de māster que vulgui realitzar el PFC o el PFM a la University of Colorado Boulder (UCB) i interessat en prosseguir els seus estudis de māster i/o doctorat en aquesta universitat.
Dades generals del programa:
- Projectes en temes de bioenginyeria
- Preselecció a nivell de centres docents de la UPC
- La preselecció no garanteix l’acceptació per part de la UCB
- Finançament de l’estada amb fons gestionats des de la UCB

Procediment de petició:
- Enviar un email a vd.internacionals@fib.upc.edu indicant en el subject "Beques Balsells-UCB"
- adjuntar en format electronic:
* CV en anglès
* carta de motivació en anglès
* proposta de projecte i manifestació d’interès en continuar els estudis a Boulder (màster i/o doctorat) en temàtica de bioenginyeria

Termini: 13 de gener de 2012