• Inici
  • Contacte

Tercer GESSI Pizza Day

Introduïda: 07-11-2016
El dia 17 de novembre, de 13 a 15h a l'Aula Àgora (situada a peu de la Plaça de Telecos), el grup de recerca GESSI (Grup d'Enginyeria de Software i Serveis ) organitza el Tercer GESSI Pizza Day.
T’interessen àrees com ara mètodes de desenvolupament de software, arquitectures del software o disseny d’aplicacions mòbils?
Se’t posa la pell de gallina quan sents a algú dir continuous software engineering, self-adaptive systems, software ecosystems, smart APIs o community-driven requirements engineering?
Estàs buscant un Treball Final de Grau o Treball Final de Màster per fer?
Fins i tot penses en una Tesi Doctoral?
T’agradaria col·laborar en un grup de recerca i eventualment treballar a temps parcial en algun projecte d’investigació sobre els temes anteriors?
Si respons “mmhhh..., sí, sí!” a alguna de les preguntes anteriors, segueix llegint.

El dia 17 de novembre, de 13 a 14h i de 14h a 15h (fins a les 15:30 pels que feu l’examen d’AC) a la Sala Àgora del Campus Nord (al peu de la Plaça de Telecos),
el grup de recerca GESSI (Grup d’Enginyeria del Software per als Sistemes d’Informació) organitza la tercera edició del GESSI Pizza Day amb la intenció d’oferir un marc de trobada entre els estudiants que esteu en alguna de les situacions anteriors, i els membres de GESSI.

Durant la trobada, els membres del grup GESSI us presentarem els temes en què estem treballant, els projectes en què participem i les possibilitats de col·laboració que hem identificat.

Per a que participeu en aquest esdeveniment en un estat d’ànim adequat, l’amenitzarem amb un càtering de pizza i begudes (no alcohòliques).

Decidiu-vos a assistir-hi!!

Per assistir-hi cal que ompliu el formulari abans de dimarts 15 de novembre.

Per a més informació sobre el Pizza Day, contacteu amb Carme Quer, cquer@essi.upc.edu.

>> http://www.essi.upc.edu/~gessi/Events/GESSIpizzaDay.html

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS