• Inici
  • Informació
  • Contacte

ESN et convida a compartir l'experiència Erasmus

Introduïda: 16-05-2014
Practicar idiomes, conèixer estudiants ERASMUS de tot arreu i participar en múltiples activitats, excursions i viatges: aquests són alguns dels avantatges de què pot gaudir qualsevol estudiant que formi part d'ESN, una xarxa que comprèn més de 400 associacions de tota Europa.
La Universitat Politècnica de Catalunya, a través del Gabinet de Relacions Institucionals i Internacionalització, convida els estudiants de la UPC a compartir l'experiència ERASMUS a través de l'associació Erasmus Student Network (ESN).

ESN és una xarxa, amb seu central a Brussel·les, que comprèn més de 400 associacions d’arreu d’Europa, integrades per voluntaris interessats a formar part del món ERASMUS. Formar part d'ESN permet a l'estudiant practicar idiomes, conèixer altres estudiants ERASMUS de tot arreu, compartir-hi experiències i un llarg etcètera de possibilitats que poden ser beneficioses per al seu desenvolupament professional futur.

Les principals actuacions d'ESN són: ajudar l'estudiant ERASMUS en la incorporació a la vida universitària catalana (Welcome Day), el programa Tàndem d'intercanvi lingüístic, múltiples activitats culturals (guies turístiques, trobades amb castellers, calçotades…), visites (Montserrat…) i viatges (Madrid, València, Andalusia, Ruta del Càtars, Eivissa…), entre moltes altres.

Si t’interessa rebre més informació o formar part d'ESN, acosta't a l'oficina ESN (Edifici ETSEIB, Av. Diagonal 647, planta 1, Despatx d’associacions) o fes clic aquí. A més a més, la nostra pròxima reunió informativa per unir-se a l’associació serà el pròxim dijous 22 de maig a les 12:00 a l’Aula Capella de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil