• Inici
  • Contacte

13 Festibity, la festa de les tecnologies de la informaciķ

Introduïda: 29-05-2015
Dijous 28 de maig s'ha celebrat al Camp Nou la 13a ediciķ de la Festibity, la festa de les tecnologies de la informaciķ organitzada per FIB Alumni i la Facultat d'Informātica de Barcelona (FIB). La festa ha servit per posar de manifest els principals reptes i oportunitats que ofereix el Big Data.
El vicerector de la UPC, Sisco Vallverdú, ha entregat la menció honorífica a l’alcalde Xavier Trias pel valuós llegat que el polític ha deixat en l’àmbit de les tecnologies i la innovació. La menció a la Iniciativa TIC, que s’entrega a organitzacions que s'hagin distingit darrerament per la seva tasca en el camp de les TIC, ha estat per CaixaBank. El projecte que li ha valgut el premi a l’entitat bancària ha estat una solució de Watson Engagement Advisor desenvolupada per IBM.

També han pujat als escenaris per recollir les seves mencions FIB el Jordi Torres, cap de recerca al Barcelona Supercomputing Center , i l’expresident de FIB Alumni, Albert Pallejà. Finalment, el Conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig ha lliurat la menció FiberEmprenedors als fibers Josep Sanjuàs i Pere Barlet per Network Polygraph.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil