• Inici
  • Contacte

Imagine IoT Barcelona

Introduïda: 28-10-2016
Dimecres 26 d'octubre es va presentar el programa Imagine IoT Barcelona dins del IOTS World Congress. Els nostres dreamers ja estan participant al programa per identificar problemes i proposar solucions per canviar el món en l'àmbit IOT.
Els dreamers estaran del 27 al 30 d'octubre a les instal·lacions d'EADA a Collbató. Durant aquesta estada faran la introducció als 4 reptes i es farà la composició dels 4 equips format per 5 dreamers cadascun.

La presentació de resultats serà l'11 de febrer de 2017.

Molta sort a tots els dreamers !!!

Aquest programa és un acord de col·laboració entre: Imagine Centre de Creativitat (IMAGINE), Escola d'Alta Direcció i Administració de Barcelona (EADA), Escola de Disseny i Enginyeria Elisava, i l'Escola BCN Telecom (ETSETB) i la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB).

Imagine IOT web

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS