• Inici
  • Contacte

11a Festibity. La festa de les tecnologies de la informació

Introduïda: 05-04-2013
Smart Cities a la Festibity. Necessitat i oportunitat.
Cada any els millors professionals, personalitats i empreses tecnològiques de Catalunya celebren la Festibity, la festa de les tecnologies de la Informació organitzada per la Facultat d'Informàtica de Barcelona de la UPC i FIB Alumni.
L'11a edició de la Festibity es dedica a les Smartcities, un mercat emergent que planteja solucions transversals per millorar la qualitat de vida dels ciutadans i de les ciutats, i que cada vegada té un impacte econòmic més important. A nivell mundial hi ha estudis que pronostiquen que de l'any 2010 fins al 2020 s'invertiran en Tecnologies i Infraestructures Smart City al voltant de 108 bilions de dòlars.

La Festibity, la festa de les tecnologies de la informació, es celebrarà el proper 25 d'abril a les 19.30 h en el nou Edifici DHUB de Barcelona. Atenent a la importància de l'acte i al paper i contribució de la FIB i FIB Alumni, a més de ser el punt de trobada de tot el sector TI, aquest any compta amb la presència de l'Excm. Sr. Xavier Trias, Alcalde de Barcelona, així com amb la participació de nombroses personalitats del panorama econòmic, polític i empresarial.

Per a més informació www.festibity.cat

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil