• Inici
  • Contacte

Seminari FIBAlumni: Taula Rodona amb FIBer Emprenedors

Introduïda: 30-10-2014
Tens idees per engegar un projecte TIC i no tens clar com abordar-ho?
El proper dijous 6 de novembre, 3 Emprenedors formats a la FIB i premiats en diferents anys amb el Premi FIBer Emprenedor, atorgat per FIBAlumni, ens expliquen la seva experiència en el món professional: com van arrencar l'empresa, entrebancs que es van trobar, facilitadors, estratègies i enfocaments.
El seminari serà el pròxim dijous 6 de novembre a les 19h a la Sala d'Actes de la FIB (Campus Nord-Edifici B6). El seminari és gratuit i està obert a tothom, però les places són molt limitades i cal registrar-s'hi. Els socis poden portar un acompanyant i  tindran preferència en l'assignació de places.

No t'ho perdis!

Enllaç: http://t.co/N4N5LcSIUu