• Inici
  • Contacte

Acte Acadèmic FIB 2011

Introduïda: 01-12-2011
Dijous 24 de novembre es va celebrar, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC, l'Acte Acadèmic corresponent als titulats del curs 2010/2011.
Enguany l'assistència va ser de 350 persones entre titulats i acompanyants.

La conferència "De la FIB a Hollywood" va ser a càrrec del Fiber Sergi Sagàs, Director de Recerca i Desenvolupament de l'empresa Mediapro.

A l'Acte Acadèmic es van lliurar acreditacions especials als millors expedients acadèmics així com al personal de la Facultat amb més de 25 anys de dedicació.

Albert Pallejà, president del Cercle Fiber, va fer lliurament del Premi Cercle FIBER al millor Projecte de Final de Carrera. Aquest premi dotat amb 1.250 euros va recaure en Sergio López Montolio pel projecte "Definició i implementació de SecOLSR". Va recollir el premi l'Estela Calabuig Bonastre.

D'altra banda com a emprenedor de l'any 2011 es va reconèixer a Bernat Farrero Nadal.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil