• Inici
  • Contacte

La FIB organitza un taller de robòtica al Campus Científics d'estiu

Introduïda: 26-07-2010
Alumnes brillants de secundària participen en aquests cursos que tenen com a objectiu fomentar la vocació científica.
Campus Científics d’estiu: ciència, tecnologia i innovació per a joves amb talent.

La UPC organitza dos tallers: un a la FIB de robòtica i un altre de matemàtiques a l’FME. Es tracta d'una iniciativa de les universitats que tenen el reconeixement com a Campus d’Excel•lència Internacional (CEI) i de Campus d’Excel•lència Regional.

Fer un robot i programar-lo, desvetllar els secrets dels algoritmes o de la successió de Fibonacci són alguns dels camins científicotecnològics que aquest estiu recorreran un total de 300 estudiants de quart d’ESO i primer curs de batxillerat d’instituts de tota Espanya. Organitzats a iniciativa del Ministerio de Educación y la Fundació Española para la Ciencia y la Tecnologia, la FECYT, els Campus Científics d’Estiu tenen lloc durant les dues quinzenes del mes de juliol a les sis universitats espanyoles que han aconseguit el reconeixement com a Campus d’Excel•lència Internacional (CEI). En el cas de Catalunya, estan organitzats per la UPC, la UB i la UAB i hi participen 50 nois i noies acompanyats d’un equip de monitors.

Llegir més:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS