• Inici
  • Contacte

Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic de Doctorat 2009-10

Introduïda: 15-12-2009
17 de desembre, a partir de les 18:30h al Poliesportiu de la UPC, Campus Nord de Barcelona.
Durant aquest any a la UPC hem estat treballant en l’actualització de la normativa acadèmica i de gestió del doctorat de la nostra Universitat i, en paral•lel, hem iniciat el disseny d’una nova estructura d’aquests estudis que es concreta en la creació de l’Escola de Doctorat.

Un dels elements claus de l’Escola de Doctorat, juntament amb l’organització acadèmica i administrativa, és la consideració estratègica del rol dels nostres doctorands i doctorandes.

En aquesta línia, enguany iniciem la creació del Consell de doctorands i doctorandes de la UPC.

Aquest Consell al què pertanyen tots els estudiants i estudiantes matriculats/des als estudis de doctorat de la nostra Universitat es reunirà dins el marc dins de l’acte d’Inauguració del Curs Acadèmic de Doctorat 2009-10.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil